Nascar Audio & elektronika samochodowa

Chip tunning

Jako część zespołu  GOODHOPE TEAM przeprowadzamy profesjonalną modyfikację oprogramowania silnika, potocznie zwaną chiptuningiem.

Zawsze modyfikacja oparta jest na oryginalnym programie samochodu. Ta zasada gwarantuje poprawna pracę silnika po modyfikacji.

Zawsze istnieje możliwość korekty oraz dopasowania programu do potrzeb klienta.

Zawsze można przywrócić oryginalne oprogramowanie.

W niektórych samochodach konieczna jest fizyczna ingerencja w komputer sterujący silnikiem, w innych cała operacja jest przeprowadzana przez złacze diagnostyczne pojazdu. Możemy wykonać pomiary mocy maksymalnej, momentu obrotowego, czasu 1/4 mili, czasu przyspieszenia do 100km/h przy uzyciu miernika przeciążeż„ firmy G-tech. Zmieniamy dawkę startową, ułatwiając rozruch ciepłego silnika diesla. Realizujemy również nietypowe modyfikacje - prosimy pytać ;) Jeśli jesteś zainteresowany bezpiecznym poprawieniem osiągów twojego samochodu to skontaktuj się z nami.

CHIP Tunning

KRÓTKIE FAQ:

W internecie można znalesć mnóstwo artykułów związanych z chiptuningiem.
Mniej lub bardziej prawdziwych, czasem wręcz z pogranicza fantastyki. Trudno w faq odpowiedzieć na wszystkie szczegółowe pytania, dlatego zamieszczmy tu tylko te rzeczywiście najczęściej zadawane. Jeśli masz inne pytana - chętnie odpowiemy.

Czy chiptuning nie wpłynie negatywnie na trwałosc zespołu napędowego?

Temat rzeka. Generalnie wszystko zależy od samego użytkownika pojazdu. Jeśli ktoś ma wrodzone zdolności destruktywne, chiptuning może przysłużyć się do szybszego wypełnienia jego dzieła. Natomiast potencjalny Kowalski nie odnotuje ponadnormatywnego zuzycia jakiegokolwiek elementu zespołu napędowego. Przestrzeganie podstawowych zasad obsługi i użytkowania pojazdu zupełnie wystarczą aby przeprowadzony przez nas chiptuning był bezpieczny.

O ile można „poprawic fabrykę”?

To zalezy od wielu czynników, ale ogólnie można przyjąć :

silniki wolno ssące benzynowe   + 8%
silniki benzynowe doładowane   + 20%
silniki diesla wolnossące           + 8%
silniki diesla doładowane          + 20%

Oczywiśie to dane orientacyjne. Mogą różnić się zależnie od stanu silnika, przebiegu, indywidualnych wymagań„ klienta.
Zdarzają się przypadki, gdzie celowo moc fabryczna silnika jest programowo zaniżana, aby obnizyć  próg fiskalny w krajach Europy zachodniej. Pozwala to na bezpieczną modyfikację oprogramowania poprawiającą osiągi nawet o 35% !
Nie polecamy natomiast modyfikacji oprogramowania sterowników silników wolnossących. Satysfakcja właściciela pojazdu jest niewspółmierna do poniesionych kosztów...

Co ze spalaniem po modyfikacji?

Fizyki nie da się oszukać. Z samego powietrza trudno uzyskać większą moc...
Ale zachowując dotychczasowy styl jazdy, po modyfikacji oprogramowania
bardzo często średnie zuzycie paliwa nieco spada.
Pamiętajmy jednak że apetyt na paliwo naszego bolida tak naparwdę mamy pod prawa stopą, i to my  w znacznym stopniu o nim decydujemy ;)

 

FILTR CZĄSTEK STAŁYCH

 

     Usuwamy z oryginalnego programu sterownika obsługę filtra cząstek stałych.
     W wielu przypadkach możemy naprawić sterownik silnika po nieudanej próbie usunięcia FAP.
     Modyfikacja jest wykonywana profesjonalnie, bez użycia popularnych "programów".

     Nie usuwamy tylko tablicy błędów !